2006-04-11

Google AdSense

Biztosan észrevettétek, hogy megjelent néhány Google reklám az oldalon: felül egy csík, alul egy képecske a Google search bar mellett. Bárki feltehet ilyet a honlapjára, akinek a kérelmezö e-mail-jére pozitív választ küldött vissza a Google. A jutalma pénz lenne annak, aki megrakja az oldalát reklámokkal. A pénzt akkor küldik ki, amikor összegyül 100$.
Sajnos sehol nem találtam leírást arról, hogy mire mennyi pénzt kap a reklámozó. Gondoltam kipróbálom, de 1000 látogató után sem kaptam egy centet sem. Döntöttem, le fogom szedni a reklámokat az oldalról, úgyhogy aki az én oldalamró szokott Google searchelni, vagy itt szokta a reklámokat nézegetni, az lassan szokjon le róla :) !

Hogyha valaki annyira elkeseredett, hogy reklámot akar az oldalára, annak ajánlom figyelmébe a https://www.google.com/adsense címet. De figyelmeztetem: ezzel nem lehet gyorsan meggazdagodni.
Hogyha valaki Blogger bloggal rendelkezik, az a blogjának az adminisztrációs felületéröl is bekapcsolhatja az AdSenset és beállíthatja a kinézetét.

(Ha nem rendelkezel bloggal és szeretnél egyet: http://blogger.com)

No comments: