2006-04-04

Internetröl vezetékesre

Nem fogjátok elhinni, de találtam egy olyasmi programot, mint a Skype. Nagyjából úgy is néz ki mint a Skype.
Na de a jó dolog: ingyen lehet vele telefonálni magyarországi vezetékes telefonra!
Kipróbáltam és müködik. Hátulütöt nem találtam, de valószínü, hogy idövel pénzbe fog kerülni.Addig is élvezzétek: http://www.voipdiscount.com/en/download.html

Egy órával késöbb:
Megvan a hátulütö: csak kb 20 másodpercet lehet ingyen beszélni. Utána már fel kellene töltsem az accountom. Na de így is valami.

Utánanéztem:
Hogyha feltöltöm 10 dollárral a VoipDiscount számlámat, akkor bármennyi ideig ingyen telefonálhatok az ingyenes (Free) számokra. Most már csak egy kártya és 10 $ kell...

2 comments:

Anonymous said...

Ha feltoltod a kontodat (altalaban 5 dollarral/fonttal) akkor beszelhetsz magyar fix telefonra barmennyit. Egy ora utan megszakad, de ujra lehet hivni es lehet folytatni a beszelgetest. Ilyen progi volt meg a voipbuster, voipcheap meg hasonlo tarsai, amelyek eleinte mukodnek aztan fizetesesse vallnak.
De ugy igaz, ki kell hasznalni amig van :)

Anonymous said...

Erről ha megtudsz többet, kérlek frissítsd az infókat, mert engem is érdekel.