2006-02-06

Rádió (www.pandora.com)

Ma kaptam a következö tippet: www.pandora.com . Az oldal egy rádióadó, ami személyre szabott zenét játszik.
Mint belépünk az oldalra és betöltödött a Flash ablak, beírhatjuk, hogy milyen együttestöl, vagy számtól indulunk. Hogyha talált egy megfelelöt, akkor azon a vonalon indul el. Minden számnál eldönthetjük, hogy az tetszik nekünk vagy sem, hogyha nemet válaszoltunk, akkor egyböl továbbugrik a következö számra. Néha egy kicsit "letér az útról", mert annak ellenére, hogy én gótikus metált szeretek, be-berak néhány power-, love-, heavy-metal szamot is. A power-röl gyorsan visszatérítem :).
Hátránya az oldalnak, hogy a szélén reklámok vannak és amint egy szám lejár, újat tölt be. Ez nem lenne baj, hogyha ilyenkor nem eröltetné magát fókuszba. De ezt teszi. Szerencsére elö lehet fizetni, hogy reklámmentesen lehessen hallgatni a zenét :).
A site-ra fel is lehet iratkozni, amit én meg is tettem, a kedvenc számaimat a http://www.pandora.com/people/bvencel linken lehet megtekinteni.

Jó zenehallgatást!

No comments: