2006-03-25

Egy jó film: Serenity

Ezt inkább azoknak az embereknek szánom, akik már látták a filmet, de nem tudják eldönteni, hogy mit gondoljanak róla. Ugy-e jó film volt?

A film egy szuper sci-fi. Hossza 119 perc. Nagyon megragadtak a karakterek, a sztory és az, ahogyan az egész összeáll: a film nem hozza olyan helyzetbe a nézöt, hogy az az izgalomtól rosszul legyen, feladja a reményt stb. (Nekem sokszor volt olyan érzésem, hogy egy film túl izgalmas nekem... hogy a föszereplö akkora bajba keveredett, hogy lemondtam arról, hogy valaha is kimászik belöle)
Tehát a film ritmusa kellemes, egyáltalán nem szükölködik izgalomban, ötletekben.

A legjobb sci-fi, amit láttam.

A www.imdb.com -on 8.0-s pontszámot kapott a lehetséges 10-böl, eddig ez a legmagasabb pontszám, amit valaha láttam az imdb-n tallózva. A film alapján szerepjáték is készült.

Történet: Serenity egy ürhajó neve, amelynek a kapitánya (Malcom Reynolds), legénysége és utasai a film föszereplöi. A történet egy River Tam nevü lány körül forog, akit a Szövetség minden áron vissza szeretne kapni. De nem megy az olyan könnyen!

Szereplök:
Nathan Fillion.... Mal
Gina Torres.... Zoe
Alan Tudyk.... Wash
Morena Baccarin.... Inara
Adam Baldwin.... Jayne
Jewel Staite.... Kaylee
Sean Maher.... Simon
Summer Glau.... River
Ron Glass.... Shepherd Book
Chiwetel Ejiofor.... The Operative
David Krumholtz.... Mr. Universe
Michael Hitchcock.... Dr. Mathias
Sarah Paulson.... Dr. Caron
Yan Feldman.... Mingo
Rafael Feldman.... Fanty

Honlap: http://www.serenitymovie.com/

Végül néhány nyálcsepegtetö háttérkép (background image):


2 comments:

Farkas Edit said...

Hat az a film tenyleg fene laza volt, eggyetlen felszisszenes nelkul vegigneztem ... es a vegen gondolkoztam, hogy ez mi volt ???

Venci said...

Jaja. Az igaz, hogy akarhogy nyeled, nem akad meg a torkodon.